Tuesday 20 October 2015

Info

Assalam...

Maaf untuk semua. Kebelakangan ni, ER jarang nak update apa-apa di blog ini Agak sibuk dengan kes-kes urgent. 

Untuk pengetahuan semua, pihak PFP ada mengadakan kuiz soal jawab. Bagi sesiapa yang berminat nak dapatkan Senyum Tanda Suka secara percuma, boleh follow IG penerbitan fajar pakeer (@penerbitanfp). Soalan kuiz akan berjalan daripada 19-23 Oktober. 

Semuanya soalan-soalan mudah. Yang pernah baca tiga novel ER sebelum ni, tentu tahu jawapannya. Bagi jawapan untuk soalan-soalan lain, sila follow page Lakaran Emmarusdi@facebook. Baca teaser2 yang ER pernah post di situ. InshaAllah, pasti boleh jawab.

Satu lagi info, ada 2-3 orang pembaca yang nak order Takkan Pernah Hilang dengan ER. Awaks....minta maaf sangat2. Stok ER untuk novel lama dah habis. Untuk dapatkan novel dengan cepat ER suggest awaks order dengan PFP www.penerbitanfajarpakeer.com

Kalau nak order dengan ER sebab nak TT, pun boleh. Tapi akan makan masa yang lama. Sebab ER tinggal di Penang. Jadi, ER pun kena order juga dengan PFP. 






Jangan lupa follow IG Penerbitan Fajar Pakeer & baca taser2 yang ER dah share di page Lakaran Emmarusdi untuk memenangi novel ini secara percuma ya.


AJa-ajA fighting!

-----------@@-----------
TERIMA KASIH - ER
-----------@@-----------



No comments:

Post a Comment