Wednesday 28 October 2015

Teaser 5- Senyum Tanda Suka


Teaser Senyum Tanda Suka.
Dah dapatkan novel ini ke? Kalau belum, boleh hubungi Penerbitan Fajar Pakeer.
Kalau awaks nak baca bab 1-3 boleh klik di sini. 
InshaAllah, tak lama lagi ER akan postkan bab 4 bersama deleted scene.
Buat masa ni, teaser dulu ok.

Enjoy the teaser...

--------------@@--------------------




“Saya tak dapat berikan hadiah yang mahal untuk awak. Saya tak dapat daki gunung tinggi dan capai bintang untuk bahagiakan hidup awak. Saya tak punya kuasa untuk membuatkan awak tersenyum dan ketawa walaupun saya sangat menginginkannya. Saya cuma mampu melakukan apa yang saya mampu.” Dengan perlahan dan penuh perasaan Izz meluahkannya.

“Tolong jaga diri awak dengan baik. Jangan lewat makan, nanti perut awak masuk angin. Jangan tidur lewat. Jangan berembun, tak elok untuk kesihatan awak. Jangan terlalu banyak bersedih.” Pipi Amani diusap lembut.

“Perlukah awak pergi?”

“Saya tak sanggup. Tapi saya terpaksa.”

“Awak akan hubungi saya?”

Izz sekadar tersenyum. “Saya tak dapat nak janji.”

Amani merasa lemah. Dia benci dengan perasaan yang dirasa ketika ini.

“Amani, saya harap kita akan berjumpa lagi.” Izz menghilang ke dalam teksi.


Izz, dia pergi saat aku sangat memerlukannya. Dia pergi saat aku memerlukan kekuatan daripadanya. Dia pergi melepaskan beban yang sentiasa tergalas di bahunya. Dia pergi, membawa sejuta rahsia.




    NAK DAPATKAN SEMUA NOVEL ER?
    TEKAN SINI  ----> PFP-EMMA RUSDI





-------@@-------
EMMA RUSDI
-------@@-------

No comments:

Post a Comment