Thursday 3 March 2011

Cameron Highland

Tahun lepas sahaja, dua kali saya bertandang ke Cameron Highland. Trip pertama bersama rakan-rakan sepejabat. trip kedua pulak bersama keluarga. Lepas pulang dari trip kedua, alih-alih arwah tok mertua saya minta saya dan suami menemani seorang teman ke Cameron Highland. Terkedu saya sekejap. Nasib baik lastly, teman tu cancel.....Fuhhh....


Antara kenangan manis bersama teman di sana.......





Ketika di restoran Bharat......
Makan kek coklat dan teh strawberry
Nyum.....nyummy....
Gambar ni ketika perjalanan turun dari Cameron Highland
Kebanyakkan tempat-tempat yang saya lawati bersama rakan sepejabat
sama dengan trip bersama keluarga

Trip ini hanya mengambil masa satu hari sahaja. bertolak dari jam
enam pagi dan mula turun dari Cameron dari jam enam petang.


Bersama teman sepejabat....
Berposing sakan......
Jabatan Penilaian Dan Pengurusan Harta
Majlis Perbandaran Pulau Pinang















Ini pulak antara gambar kenangan bersama keluarga.......


 

Cantik sungguh bunga ni.......macam
payung tapi kembang ke bawah
  
Inilah dua orang anak perempuan saya
ketika tiba di puncak ladang. Seronok
bukan main....




Comeiii.....Comeiiii....Comeiii
Dari kiri : Nur Syafikah, Nuril Amni Qistina
Nur Fatihah, Muhamad Alhamd dan
Nurul Uzma Batrisyia
Di Ladang Teh Boh.....
Angin sangat kencang ketika berada di kilang teh




                                                                                                                                   


Anak sapa ni????

Saya dan anak-anak.....Amni dan kakak









Rombongan Keluargaku........


Berehat sebentar
Penat setelah berjalan-jalan melihat pokok-pokok kaktus






     





                                                                                                                      
Trip bersama keluarga selama tiga hari dua malam. Bila malam je, masing-masing menggigil kesejukan. walaupun taklah sesejuk mana, tp tetap tak tahan sebab cuaca yang sangat berbeza dengan Penang. Sejuk beb......tapi siang okey....





No comments:

Post a Comment