Tuesday 29 March 2011

ePy BiRtHdAy KaKAk, aMni & mAk-EpY tImE tOgEtHer

Alhamdullillah......syukur kepada Allah kerana melanjutkan lagi usia insan-insan yang saya sayangi.....Walaupun tahun ini tiada sambutan seperti tahun lepas, namun anak-anak saya masih lagi tersenyum gembira. Apatah lagi kakak, selepas saya membelikan tiramisu buatnya, dia memeluk dan berkata, "Kakak sayang ibu...."

Bulan ini genaplah usia Kakak 5 tahun, Amni 2 tahun dan mak saya 66 tahun. Semoga Allah melanjutkan usia mereka dan diberikan kesihatan yang sempurna untuk mereka. Semoga insan-insan yang saya sayangi ini terus berada di bawah lindungan-Nya Yang Esa.

Sesungguhnya, merekalah sumber kekuatan dalam hidup saya.......Semoga Allah memberikan kebahagiaan, keberkatan dunia dan akhirat dan dimurahkan rezeki untuk mereka.

Tak lupa juga buat anda semua, yang mana menyambut hari lahir dalam bulan ini, saya ucapkan SeLaMat HaRi LaHir......



Ini antara foto-foto yang dirakam pada malam hari lahir Kakak yang mana disambut bersama mak

Lihatlah betapa gembiranya menyambut
Hari Lahir bersama.....
Nyum.....Nyum.....Tiramisu....
                                     














memang serohok bila melihat mereka gembira
Lihatlah pisau dapur yang digunakannya...
Nak buat macam mana, pisau potong kek tak jumpa
                                  







 
                                    

Ini antara foto-foto yang di ambil ketika hari lahir Amni....



Entah apalah yang dimenungnya tu.....

Chocholate cheese untuk Amni....
Dia bukan tahu hari tu hari lahir dia.....











Inilah Nur Syafika......sepupu mereka yang juga nak sambut bezday bersama.....







Sayang baby.....
Walau pun dah dapat baby baru hadiah dari teman saya
tapi baby yang ini juga jadi pilihannya....
Waktu ni sebenarnya kakak sedang merajuk sebab hari itu bukan harijadinya.....ada-ada saja....

Allah selamatkan Amni....
Allah selamatkan Amni....
Allah selamatkan Nuril Amni Qistina..
Allah selamatkan Amni....







Gembira selalu....






















Happy Time Together........With cousin.........




 

Ini adalah foto-foto yang diambil suka-suka sewaktu hari minggu lalu yang kebetulannya, kakak saya bertandang ke rumah bersama anak-anaknya.....



















INILAH SUMBER KEKUATAN SAYA <3


No comments:

Post a Comment